Informatie over deze buis resten (Gezocht)
de Franse "bigrille" werkt zoals je beschrijft. Een andere toepassing is die van zelfoscillerende mengbuis. In dat geval wordt het eerste rooster verbonden met de oscillatorspoel en het tweede rooster met de antennespoel.
Er zijn verschillende buisvoeten voor de bigrille gemaakt, de juiste voet voor deze kapotte buis is een z.g. "Franse" buisvoet. Deze wordt ook wel "Y"-voet" genoemd, de officiële naam is B5G.
De A441 is oorspronkelijk uitgevoerd met een B4 huls (plus een top- of zijaansluiting), een B5 huls, of zoals in dit geval met een B5G huls. Er bestaan een aantal varianten, de A441N is speciaal bedoeld voor zelfoscillerende mengschakelingen.
Berichten in deze thread:
- Informatie over deze buis resten -
Hans R.,
11.09.2018, 23:42
- Informatie over deze buis resten -
Oldtimer,
12.09.2018, 00:32
- Informatie over deze buis resten -
henk oudenampsen,
12.09.2018, 07:43
- Informatie over deze buis resten - Maarten Gudde, 12.09.2018, 09:29
- Informatie over deze buis resten -
Kees Koren,
12.09.2018, 10:02
- Informatie over deze buis resten - henk oudenampsen, 12.09.2018, 17:54
- Informatie over deze buis resten - radiowizzard †, 12.09.2018, 19:45
- Informatie over deze buis resten -
henk oudenampsen,
12.09.2018, 07:43
- Informatie over deze buis resten -
Ouwe Schipper,
12.09.2018, 20:55
- Informatie over deze buis resten -
John Hupse †,
13.09.2018, 10:00
- Informatie over deze buis resten -
Ouwe Schipper,
13.09.2018, 13:10
- Informatie over deze buis resten -
John Hupse †,
13.09.2018, 16:02
- Informatie over deze buis resten - Hans R., 13.09.2018, 20:30
- Informatie over deze buis resten -
John Hupse †,
13.09.2018, 16:02
- Informatie over deze buis resten -
Ouwe Schipper,
13.09.2018, 13:10
- Informatie over deze buis resten -
John Hupse †,
13.09.2018, 10:00
- Informatie over deze buis resten -
Oldtimer,
12.09.2018, 00:32